avplanet.hu

Kérdésed van?

info@avplanet.hu

+361/770-8790

Kategóriák
avplanet.hu

Kérdésed van?

info@avplanet.hu

+361/770-8790

  • Kategóriák
    • Divat és Ruházat
    • Háztartás
    • Irodatechnika
    • Játék és hobbi
    • Kávé és Élelmiszer
    • Műszaki cikk
    • Otthon és kert
    • Sport és fitness
    • Számítástechnika
    • Szépségápolás és egészség
    • Televízió
    • Outlet
  • Kapcsolat
  • Cégünkről
  • GYIK
  • Blog
  • Részletes keresés
  1. GYIK

GYIK

Mielőtt telefonon vagy e-mailban keresné fel ügyfélszolgálatunkat kérjük nézze meg, szerepel-e az alábbi kérdések közt az önnek kellő információ, így elkerülheti a várakozást és hamarabb megoldódhat a problémája, választ kaphat kérdésére. Amennyiben nem szerepel az alábbi kérdések közt az ön kérdése ügyfélszolgálatunk szíves rendelkezésére áll.

MEGRENDELÉS

 Van raktáron a termékből, amit szeretnék?
A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve. Ha azt az információt látja a termék képe mellett, hogy „raktáron” a termék raktáron van, ha azt az információt látja, hogy „rendelésre” akkor a termék jelenleg nincs raktáron, de be tudjuk szerezni.

 Nincs raktáron a termékem, mikor érkezik meg?
A termékek átlagos beszerzési ideje 2-5 munkanap, ettől eltérő esetben a kollégáink felveszik a kapcsolatot önnel.

 Kitől kaphatok technikai információt a termékről?
Ha technikai információra van szüksége egy termékkel kapcsolatban, telefonon vagy emailben tud érdeklődni, a kollégáink az üzletben is tudnak segítséget nyújtani.

 Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?
Nem szükséges a regisztráció a rendelés leadásához, anélkül, vendégként is tud vásárolni.

 Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?
A rendelés módosítására vagy törlésére addig van lehetőség, amíg át nem adjuk azt a futárszolgálatnak. Telefonon vagy emailben tudja jelezni a szándékát a munkatársainknak, akik segíteni fognak önnek.

 Vásárolhatok személyesen az üzletben online rendelés leadása nélkül?
Igen, amennyiben van raktáron a termékből azt rendelés nélkül is megvásárolhatja, de minden esetben javasoljuk a rendelés leadását, mert ezzel biztosítja, hogy félre legyen téve a termék az ön részére, illetve, meggyorsítja az ügyintézés menetét

 Meg tudom tekinteni a terméket a boltjukban vásárlás előtt?
A legtöbb termékünk nincs kiállítva az üzletünkben. Vásárlás előtt nem tudjuk kibontani a termékeket, mivel amennyiben mégsem kéri, bontott állapotban már nem értékesíthető, újként tovább.

 Sikerült a megrendelésem? Nem kaptam visszaigazolást.
Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal és ők le fogják tudni ellenőrizni a rendszerben a rendelését. Amennyiben tudja a rendelési azonosítóját, készítse elő azt, így jelentősen meggyorsíthatja az ügyintézést.

 Miért nem tudok raktáron lévő terméket házhozszállítással rendelni?
Néhány terméket, mint pl: étkészletek, nem tudunk házhozszállítással teljesíteni, mivel egyetlen futárcég sem tudja garantálni, hogy épségben kiszállítják. A termékek átvétele csak személyesen lehetséges a boltunkban.

 Miért nem tudok raktáron lévő terméket csomagpontra rendelni?
Amennyiben raktáron lévő terméket nem tud csomagpontra rendelni, annak az oka valószínűleg, hogy a termék túl nagy méretű. A PickPack pontokon és FOXPOST automatákban is van egy meghatározott méret limit, aminél nagyobb termékeket nem tudnak szállítani.

 Mennyire pontos az információ, hogy a termék raktáron van?
Az oldal termékadatlapján látható információ a termék raktári státuszáról mindig valós idejű információ.

 Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mi a teendő?
A gyártók a saját oldalukon sok esetben közzéteszik a használati utasítást. Próbálja meg ellenőrizni ezt a gyártó honlapján vagy felvenni velük a kapcsolatot. Amennyiben ez nem sikerül, de szükség lenne a használati utasításra, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

 Tudok alkatrészt rendelni egy termékhez?
A legtöbb termékhez nem forgalmazunk alkatrészeket, próbálja meg a gyártónál jelezni az igényét vagy esetleg szakszervizben.


FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS

 Fizethetek kézpénzzel / bankkártyával a futárnál / boltban / csomagponton?
Házhozszállítás esetén, ha a DPD, GLS vagy a Kova Trans szállítja ki a csomagját, van lehetősége kézpénzzel és bankkártyával is fizetni.
PickPack ponton történő átvétel esetén a fizetési módok lehetőségéről a PickPack weboldalán vagy az adott PickPack pontnál tud tájékozódni.
FOXPOST automatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Személyes átvétel esetén kézpénzzel és bankkártyával is tud fizetni.

 Mennyibe kerül a szállítás?
A termékek szállítási díja egyedi. A termék adatlapján a termék képe mellett minden esetben fel van tüntetve.

 Több termék vásárlása esetén mennyibe kerül a szállítás?
Ha eltérő szállítási díjú termékeket rendel akkor a termékek közül legmagasabb szállítási díjjal rendelkező termékét kell kifizetnie, ennek összegét a kosárban fogja látni.

 Kaptam emailt, hogy a számla elkészült, de nem találom a számlát.
Ez egy tájékoztató jellegű email a rendelése jelenlegi állapotáról, a számlát a csomagban fogja találni. Amennyiben az oldalunkon rendelt termékét közvetlenül a gyártó szállítja ki önnek, a számlát emailben küldjük utólag.

 Nem találom a számlát / garancialevelet a csomagban, hol van?
A számlát es a garancialevelet minden esetben papírformában küldjük a csomagban. Ha belül nem találta meg azt, ellenőrizze a doboz külső részén is, néhány termék esetében oda rakjuk egy nejlon tasakba.
Bizonyos termékek esetén nincs külön garanciajegy, a garancia érvényesítéséhez elegendő a számla.
Amennyiben az oldalunkon rendelt termékét közvetlenül a gyártó szállítja ki önnek, a számlát emailben küldjük utólag.

 Miért kell várnom a díjbekérő számlára? Hová utalhatok?
A díjbekérő számlát a munkatársaink küldik ki önnek ezért fordul elő, hogy kell várni rá egy kis ideig. A díjbekérő számlát néhány órán belül küldeni fogjuk.

 Tudok számla nélkül vásárolni?
Nem. Minden esetben adunk számlát a vásárláshoz.


SZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL

 Hol tart a csomagom?
A rendelés aktuális státuszáról mindig emailt küldünk. Ez után a kiszállító cégtől kapott emailben található információk alapján tudja ellenőrizni a csomagja hollétét a futárcég weboldalán.

 Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Amennyiben a termék van raktáron, házhozszállítás esetén, ha egy általános méretű csomagot vár a kiszállítás 1-2 munkanap, nagyháztartási gép, egyedi méretű csomag vagy 49” feletti televízió esetén a szállítás 3-5 munkanap. Csomagpontra történő szállítás esetén 2-3 munkanap. Ha a terméke nincs raktáron, a rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt.

 Mikor vehetem át a terméket személyesen?
Amennyiben a termék raktáron van, azonnal átvehető. Ha nincs raktáron a termék, akkor rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt és értesítjük önt, hogyha már átvehető.

 Melyik futárszolgálat szállítja ki a termékemet?
Általános méretű csomag esetén választhatóan a DPD vagy a GLS futárszolgálat, speciális méretű csomag, pl: nagyháztartási gép esetén a Kova Trans szállítja ki a csomagot.

 Kiszállítják külföldre a termékemet?
Igen, bizonyos termékek esetében, ennek a feltételeiről e-mailben tud érdeklődni.

 Csak meghatározott időben tudom átvenni a csomagot. Tudok egyeztetni a futárral?
Ez a futárszolgálaton múlik, miután tőlük megkapta az értesítést érdemes velük felvenni a kapcsolatot telefonon és így egyeztetni.

 Meddig van lehetőségem átvenni a csomagot, ha személyes átvétellel rendeltem?
Személyes átvétel esetén a csomagot 3 munkanapig tartjuk, de igény esetén ez az idő meghosszabbítható, ha emailben vagy telefonon jelzik ügyfélszolgálatunknak.

 Késik a szállítás, mi a teendőm?
Ha már a futárszolgálattól megkapta az értesítést, akkor velük kell felvenni a kapcsolatot a problémával kapcsolatban, ha ezt még nem kapta meg, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

 Átveheti egy hozzátartozóm / ismerősöm a terméket?
Igen, más, megbízott személy is át tudja venni a csomagot. PickPack pontos átvétel esetén a PickPack ponton kérhetnek személyi igazolványt.


JÓTÁLLÁS, GARANCIA SZERVIZ

 Mi a visszaküldés menete?
Amennyiben van lehetősége, hozza be személyesen nyitvatartási időben.Amennyiben személyesen nem tudja behozni, küldje vissza postai úton vagy futárszolgálattal. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni.

 Hibás / hiányos terméket kaptam, mit csináljak?
Vegye fel a kapcsolatot minél hamarabb az ügyfelszolgálatunkkal, találni fogunk megoldást a problémára.

 Hová vigyem a meghibásodott termékemet?
A termékhez tartozó garancialevélen fel van tüntetve, hogy a terméket meghibásodás esetén hová kell vinni. Vegye fel a kapcsolatot az itt található szervízpartnerrel. Néhány termék esetén előfordul, hogy nem található más szervízpartner a garancialevélen, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

 Tudok vásárolni plusz garanciát a termékemre?
Nem, erre nálunk nincs lehetőség.

 Miért eltérő egy terméknél a garancia más eladóhoz képest?
Jogszabályok szerint tüntetjük fel minden terméknél a garanciát, vannak beszállítók, akik a jogszabályon felül is biztosítanak garanciát.

 Mikor lesz kész a szervízbe leadott terméken?
A szervíznek hivatalosan 30 napja áll rendelkezésre, hogy a terméket megjavítsa, cserélje vagy jóváírja, de minden esetben igyekszünk a folyamatot meggyorsítani.

 A meghibásodott terméket a szervízbe vagy az üzletükbe kell vinnem?
A termék garancialevelén található szervízbe kell küldeni a terméket. Néhány termék esetén ez nincs feltüntetve, akkor hozzánk kell azt visszaküldeni, a javítását mi fogjuk intézni.

 Vissza küldhetem a terméket indoklás nélkül?
Magánszemélyként 14 napig van lehetőség a vásárlástól való elállásra, abban az esetben, ha a termék nem higiéniai termék és tovább értékesíthető állapotban van.

 Mit tudok tenni, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?
Internetes vásárlás esetén magánszemélyek, illetve azok a cégek, akiknek nem tartozik a tevékenységi köréhez a termék, tudnak élni a 14 napos elállási jogukkal. Ha ez idő alatt a terméket használatba is vették, vagy azon sérülések keletkeznek, csak érték csökkenten tudjuk visszavásárolni a terméket.

Elállási jog érvényesítése esetén értékegyezéssel termékcserét is kérhet a pénzvisszafizetés helyett. Bliszteres és higiéniai termék esetén nem tud élni az elállás jogával, ha a termék már kipróbálásra került.

 

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Navidad Kft
  • 1147 Budapest, Telepes utca 1
  • +361/770-8790
  • info@avplanet.hu
  • facebook

  • Tiktok

  • instagram

avplanet.hu
olcsobbat.hu
Árukereső.hu Árukereső.hu
argep.hu
simplepay_hu_v2
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Divat és Ruházat
  • Háztartás
  • Irodatechnika
  • Játék és hobbi
  • Kávé és Élelmiszer
  • Műszaki cikk
  • Otthon és kert
  • Sport és fitness
  • Számítástechnika
  • Szépségápolás és egészség
  • Televízió
  • Outlet
  • Kapcsolat
  • Cégünkről
  • GYIK
  • Blog
  • Részletes keresés
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.