Kérdésed van? +361/770-8790
A BRITA által gyártott "Marella" vízszűrő bögre a következőkből áll:
- Átlátszó műanyag kancsó, teljes kapacitás 2,4 L, szűrt víz kapacitás 1,4 L;- Speciális szűrőtölcsér, BPA-mentes műanyagból (biszfenol A);- 3 szűrőbetét, MAXTRA PRO típus - mindegyik körülbelül 150 liter csapvizet képes szűrni;- Műanyag fedél, Memo típusú jelzővel a szűrőbetét cseréjéhez.
Miért a BRITA vízszűrő bögrék?
Ezek az innovatív szűrőbögrék praktikus, kényelmes és környezetbarát módja annak, hogy hidratált maradjon anélkül, hogy folyamatosan klasszikus palackozott vizet kellene hordania. A környezetbarát és alig lebomló műanyag palackokkal ellentétben a BRITA bögréket hosszú távon használják, és csak a szűrőbetétek egyszerű cseréjét igénylik.
Velük élvezheti a víz hiteles ízét, amely szűrés után sokkal tisztább lesz, és a szennyeződések csökkennek.
Ezenkívül a Marella szűrőbögre megkülönböztető kialakítású, amely lehetővé teszi, hogy bármilyen hűtőszekrény ajtajában tárolható legyen.
A kancsó és a tölcsér mosogatógépben mosható, kivéve a fedelet, amelyet kézzel kell tisztítani.
A patron cseréjének jelzője
A Marella szűrőbögre figyelmeztető rendszerrel van felszerelve a fedélen található Memo nevű patron cseréjére. Könnyen megfigyelhető és beállítható, ez egy AUTOMATIKUS jelző.Hogyan működik? Figyeli a vízszűrési folyamatot, és megjeleníti a MAXTRA PRO patron hátralévő működési idejét. A MAXTRA PRO patron behelyezése után nyomja meg néhány másodpercig a START gombot, amíg a 4 sáv meg nem jelenik a képernyőn, és felváltva kétszer világít. Minden sáv egy hetet jelöl abból a négyből, amelyben a MAXTRA PRO patron maximális teljesítménnyel használható. A MAXTRA PRO szűrőbetét minden heti használatának végén egy sáv eltűnik a kijelzőről, jelezve a hátralévő élettartamot.
A MAXTRA PRO szűrőbetét cseréje
Napi 2 liter víz fogyasztása és minden alkalommal optimális eredmény elérése érdekében javasoljuk, hogy a MAXTRA PRO patront 4 hetente vagy 150 liter szűrt víz után cserélje ki. Az ajánlott időtartam lejárta után vegye le a szűrőbögre fedelét, óvatosan távolítsa el a tölcsért, majd a patront mindkét oldalán tartva húzza felfelé.A MAXTRA PRO patronok új, ergonomikus formája lehetővé teszi a könnyű eltávolítást és cserét.
MAXTRA PRO technológia
A bögre a BRITA MAXTRA PRO szűrőbetéttel van felszerelve, amely a korábbi MAXTRA változatok továbbfejlesztett változata.A BRITA szűrőbögrékben használt MAXTRA PRO patronok innovatív MicroFlow szűrési technológiája minden alkalommal optimális eredményt biztosít, teljesítményük a németországi BRITA laboratóriumokban végzett 5 éves kutatás eredménye. A tea és a kávé íze, akár meleg, akár hideg, láthatóan javul, ha az ezekhez használt vizet MAXTRA PRO-val szűrjük. A szűrt víz használatával a vízkő már nem halmozódik fel a készülékeken, így meghosszabbítja azok élettartamát.
A MAXTRA PRO gazdaságos és környezetbarát alternatívát kínál a csapvízfogyasztáshoz, mivel a patronok 100%-ban újrahasznosíthatók.
A BRITA patronok korábbi verzióihoz képest a MAXTRA PRO végső szűrője 4-szer hatékonyabb, mint a MAXTRA+ szűrő. A csapvíz először egy szuperfinom szitán halad át a kezdeti tisztításhoz, először megtartja a durva részecskéket a régi csövekből, és végül áthalad egy további nagy teljesítményű szűrőn.
A "Micro Carbon" aktív szénrészecskék képlete hatékonyabban és gyorsabban eltávolítja a víz ízét és illatát befolyásoló szennyeződéseket. Ugyanakkor az erőteljes ioncserélő gyöngyök csökkentik a vízkő és a fémek, például a réz és az ólom szintjét. A BRITA bögrék kiemelkedő eredményei és a szűrt víz kifogástalan íze elsősorban ezeknek a részecskéknek köszönhető.
A kókuszhéjból nyert aktív szén, kompakt formában, nagyobb mennyiségű vizet hatékonyabban szűrhet. A szénrészecskék mikropórusai felfogják a nem kívánt anyagokat, még a növényvédő szerekkel is küzdenek.
*A BRITA szűrőket úgy tervezték, hogy csak csapvíz szűrésére használhatók (megjegyzés: ha a vizet rendszeresen ellenőrzik és ivóvíznek nyilvánítják), vagy olyan magánszolgáltatóktól származó víz szűrésére, amelyeket ivóvíznek nyilvánítottak.
Bizonyíték a MAXTRA PRO patronok hatékonyságára?
A teljes szűrési folyamatot és a BRITA termékek minőségét mind laboratóriumaikban, mind olyan szervezetek tesztelik, mint a híres TÜV SÜD, amely tanúsította, hogy a BRITA termékek megfelelnek az európai élelmiszeripari szabványoknak.
A MAXTRA patronok használatát még a British Tea Academy is ajánlja, bizonyítva, hogy a MAXTRA szűrt vízzel készített tea és kávé íze intenzívebb.
Hogyan zajlik valójában a víztisztítási folyamat?
Egyszerűen! Viszonylag gyors, de nem felületes eljárással, a MAXTRA PRO patron 4 alapvető összetevőjének felhasználásával.
1. Az első szűrő megakadályozza a szennyeződések bejutását;2. A kókuszdióból származó "mikrokarbon" részecskék eltávolítják a klórt és más szerves anyagokat, amelyek befolyásolhatják az ital ízét és illatát;3. Az ioncserélő gyanta megtartja a fémeket és csökkenti a vízkőlerakódásokat.4. A végső szűréshez a víz áthalad egy végső szűrőn, amely még a legfinomabb nemkívánatos részecskéket is megtartja, és 4-szer hatékonyabb, mint a MAXTRA+.5. A víz fogyasztásra kész!
Jótállási idő:Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).A 10.000 forintot elérő, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (10.000 Ft - 250.000 Ft-ig).A 10.000 forintot el nem érő árú fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein!(270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)
Felhívjuk figyelmét, hogy higiéniai termékek esetén a bontást követően nincs lehetőség az elállásra.
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § szerint:A fogyasztónak minősülő vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék ( pl. lázmérő, fülhallgató, fejhallgató, headset, borotva, epilátor, borotvához szita, borotvafej, trimmel, villanófényes szőrtelenítő (IPL); arctisztító kefe, bőrradírozó, fogkefe, fogkefe fej, szájzuhany, szájcenter, manikűr/pedikűr készülékek és tartozékaik, hajformázók [ hajvasaló, hajsimító, göndörítő, kreppelő, hajsütővas, kúpvas, meleg-levegős készülékek ], hajvágó, szakállformázó, testszőrzet nyíró, fül/orr szőrnyíró, inhalátor, masszírozó és segédeszközeik, VR szemüveg és/vagy headset, aktivitásmérő „okosóra”, vérnyomás- és/vagy pulzusmérők, alkoholszonda, inhalátor, cumi és cumisüveg, természeténél fogva a romlandó, vagy minőségüket rövid ideig megőrző élelmiszerek esetében is ), mely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.